העברת עושר בין דורי

העברת עושר בין דורית – מודלים עקרונות ויתרונות ברורים!

העברת עושר בין דורית דנה בתהליך אשר מטרתו לסייע ולהעניק הכוונה למשפחות בגיל הפנסיה לגבי אופן השימוש במוצרי חיסכון ארוך הטווח וכספי המשפחה הפנויים באופן בו היורשים יוכלו לממש נכסים אלו בעתיד באופן יעיל איכותי וערכי.  מטרת תהליך זה הינה לקדם את מטרות וצרכי המשפחה תוך התייחסות לנושא המיסוי והוראות החוק החלים על יורשים  

תכנון זה הינו מורכב וחשוב בצומת קבלת ההחלטות ערב קבלת פנסיה  או שימוש בכל מוצר פנסיוני הניתן כקצבה חודשית.

באמצעות תכנון מפורט נדון על ההיסטוריה המשפחתית ערכי המשפחה אפיונה הנוכחי ופרמטרים חשובים נוספים על מנת להבין ולקבל תמונה רחבה אודות המשפחה

הבנה ומיפוי מפורט של פרמטרים חשובים כמו גיל, מצב בריאותי מגמה חברתית ניסיון פיננסי  וכד.. מסייעים בבניית תמונת צרכי התא המשפחתי.

באופן זה, לא משנה אילו יוזמות תכנון בוחרת המשפחה לבצע, בכדי שתכנון העברת עושר בין דורית יהיה אפקטיבי,
על המשפחה להגדיר את דרכה –
מי מבני המשפחה מעורב בתהליך? האם נחוץ לערב את הילדים? האם חשוב לנו  ליצר מעורבות מוצלחת של הדורות הבאים בניהול כספים? איך ומי מבני המשפחה מקבל החלטות?

כדי לפתח מודל יעיל חשוב שההורים יערבו את ילדיהם בהנאה על מנת להפיק הישגים בעתיד. על כן יש לבצע סנכרון בין הסכום אותו ההורה רואה כהכרחי לכך שילדיו יוכלו לשמור על רמת החיים שלהם, לבין הרצון של ההורה לראות, כי ילדיו מפתחים מוסר עבודה ומוסר פיננסי וערכי משלו. הדילמה העיקרית עמה מתמודדים ביום יום בהקשר זה היא העובדה שילדים ודורות צעירים מקבלים הרבה מדי ומוקדם מדי דבר העלול לשבש את הערכים המוסריים בצמיחתם העתידית.

כדי לפתור סוגיות מסוגים אלה, באמצעות מתכנן מקצועי בווגה פיננסים אנו נבנה מודל המושתת על תחזית פיננסית ראויה על מנת לשמר את אורך החיים הפיננסי והערכי ותוך כך לאפשר להורים ולמשפחה לממש את מטרותיה בהורשה.

המתכנן הפיננסי יכול לייעץ על כלי השקעה שונים ומגוונים באמצעותם ההורים יכולים להשיג את מרבית המטרות הנ"ל.

לכן, על המתכנן הפיננסי לעבוד בשיתוף פעולה מתמשך עם המשפחה בכדי להצליח ולכוון באופן ראוי ומקצועי על כלי העברת העושר, המתאים ביותר עבורה.

אופציות רבות ומגוונות עומדות לרשות המשפחה על מנת לבצע העברת עושר, ירושות, עסקים משפחתיים מתנות עתידיות נכסי נדלן קרנות נאמנות צוואות וכד…

תכנון העברת עושר בין דורית הינו תהליך ולא אירוע חד פעמי!

 ועל כן נדרשת תמיכה מתמשכת של איש מקצוע- דיונים על רגולציה, כלים מתפתחים חדשים סקירות מקצועיות ובקרה מהוות אבן דרך להצלחה על ציר הזמן!

אנו מזמינים אתכם לקבל מידע אינפורמטיבי מקצועי התואם עבורכם

אנו מאמינים שלהעברת עושר יעילה איכותית ונטולת תקלות, חשוב כי משפחות ומתכנן מקצועי ואיכותי  יעבדו יחד בכדי לפתח תכנית ברורה, אשר תשמש להעברת נכסים מדור לדור ותשמר ערכים נכסים ועקרונות ברורים.